Απαραίτητος και ανθεκτικός αναδεικνύεται ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου, ο οποίος υπολογίζεται ότι πλέον ανέρχεται σε αξία τα 718 δισεκατομμύρια ευρώ σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Αν και η επιστροφή στην κανονικότητα οδηγεί και πάλι ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα όπως φαίνεται και από την Ευρωπαϊκή Εκθεση Ηλεκτρονικού Εμπορίου για το 2022 που δημοσίευσαν από κοινού ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο E-commerce Europe και το EuroCommerce, οι ηλεκτρονικές αγορές ήρθαν για να μείνουν. Στην Ελλάδα, η έρευνα εντοπίζει ότι το τελευταίο τρίμηνο του 2021, το 27% των καταναλωτών πραγματοποίησε αγορές έως και δυο φορές, το 29% από τρεις ως και πέντε φορές, ενώ το 33% περισσότερες από έξι φορές γεγονός που δείχνει ότι για τους περισσότερους καταναλωτές οι ηλεκτρονικές αγορές αποτελούν ένα σταθερό κομμάτι των αγορών τους. Οσο για τις εκτιμήσεις για το 2022, ηλεκτρονικές αγορές εκτιμάται ότι θα κάνει το 71% των καταναλωτών χρηστών του Διαδικτύου από 69% που ήταν το 2021.
Deutsche Telekom
Νέα επένδυση καινοτομίας στη Θεσσαλονίκη
Στη δημιουργία κέντρου Πληροφορικής και Λογισμικού (Telekom IT hub) στη Θεσσαλονίκη, προχωρεί η μητρική εταιρεία του ΟΤΕ, Deutsche Telekom, αφού προηγουμένως εξασφάλισε από τα συναρμόδια υπουργεία την είσοδο και παραμονή στην Ελλάδα του άκρως εξειδικευμένου προσωπικού (IT Experts) που θα εργαστεί για την κατασκευή του. Η Deutsche Telekom ανακοίνωσε ότι με τη δημιουργία του Telekom IT hub «επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της στην Ελλάδα και στις αναπτυξιακές προοπτικές της, επενδύοντας στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, τη Θεσσαλονίκη». Οι εργασίες για την κατασκευή του Telekom IT hub έχουν ήδη ξεκινήσει, με IT Experts που μεταφέρονται σταδιακά από το εξωτερικό, ενώ πάνω από 200 θα είναι οι επιπλέον επαγγελματίες της Πληροφορικής που θα προσληφθούν στην Ελλάδα για την καλύτερη στελέχωση του κέντρου. Το κέντρο θα καλύψει τις ανάγκες ΙΤ της DT στη Γερμανία, παρέχοντας υπηρεσίες πληροφορικής και λογισμικού.