Οι βροντερές φωνές των τελευταίων ημερών από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που αντιδρούν στην πλήρη απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, φαίνεται ότι επηρέασε άμεσα στο Συμβούλιο των υπουργών Περιβάλλοντος της ΕΕ, και άνοιξε παράθυρο συζήτησης με το φλέγον θέμα, που αφορά την πώληση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, με χρήση ανανεώσιμων καυσίμων. Συγκεκριμένα, πριν από λίγες ημέρες, η Κομισιόν υπέβαλε πρόταση που απαγόρευε κάθε νέο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης – ντίζελ ή βενζίνης – μετά το 2035. Ομως, λίγες μέρες μετά, το Συμβούλιο των υπουργών Περιβάλλοντος της ΕΕ καλεί την Κομισιόν να υποβάλει νέα πρόταση, ώστε να αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο οι αυτοκινητοβιομηχανίες να μπορούν να διαθέτουν στην αγορά οχήματα, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που θα χρησιμοποιούν όμως μόνο ανανεώσιμα καύσιμα. Αν μάλιστα, όπως αναφέρουν, οι υπεύθυνοι των εταιρειών, αυτοί οι κινητήρες συνδυαστούν με υβριδικά σχήματα (plug in, επαναφορτιζόμενα δηλαδή, ή αμιγώς υβριδικά τεχνολογικά «μοντέλα»), τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να υποστούν αυτή τη «βίαιη», όπως τονίζουν, μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι αρκετές εταιρείες αρχίζουν να θέτουν θέμα επιβάρυνσης του περιβάλλοντος, εξαιτίας της μεγάλης, ενεργοβόρας σπατάλης – και εξάντλησης των πόρων – για την παραγωγή των μπαταριών που απαιτούνται για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ