Τουλάχιστον οι μισοί καταναλωτές δεν θα κάνουν διακοπές λόγω του αυξημένου κόστους, αλλά και της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος κατά 17% που «ροκάνισαν» οι ανατιμήσεις σε ενέργεια και βασικά αγαθά. Αυτό προκύπτει από τη μελέτη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) που υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι ανατιμήσεις αποτελούν την κύρια ανησυχία για τρεις στους τέσσερις καταναλωτές, ενώ όσοι αγοράζουν προϊόντα με βασικό κριτήριο τη χρηματική δαπάνη αυξήθηκαν από 46% πέρυσι την ίδια εποχή σε 74% το 2022.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ