Η πανδημία αδιαμφισβήτητα συνετέλεσε στη στροφή των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές, με τους πελάτες να γίνονται πιο απαιτητικοί σχετικά με το κόστος και την ταχύτητα παράδοσης των παραγγελιών. Οι εταιρείες κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν πολλές προκλήσεις όπως η έγκαιρη παράδοση, ο μεγάλος όγκος παραγγελιών και οι ελλείψεις στις υποδομές. Εγινε αντιληπτό ότι η αποθήκευση που αφορά το τελευταίο μίλι (last mile) θα πρέπει να βρίσκεται όσο πιο κοντά γίνεται στον καταναλωτή και η τεχνολογία μπορεί να γίνει σύμμαχος στην ελαχιστοποίηση του χρόνου συλλογής των προϊόντων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ