«Στην πραγματικότητα πουλήσαμε στους ανθρώπους ένα ψέμα». Με αυτή τη φράση ο Μαρκ ΜακΓκαν, ο επί χρόνια επικεφαλής του πανίσχυρου λόμπι της Uber στην Ευρώπη, στην Αφρική και στη Μέση Ανατολή, περιέγραψε την τακτική της εταιρείας που τον πλήρωνε αδρά προκειμένου να διασφαλίσει πρόσβαση σε κορυφαίους πολιτικούς και ανώτατα κυβερνητικά κλιμάκια, καθώς και τη στήριξή τους. Και όχι μόνο αυτών, αλλά και γνωστών ακαδημαϊκών και ιδιοκτητών ΜΜΕ, που προωθούσαν συντονισμένα και συστηματικά – με το αζημίωτο, φυσικά – τις υπηρεσίες του αμερικανικού ομίλου, ο οποίος έγινε γρήγορα ένα από τα σύμβολα της αποκαλούμενης gig economy.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ