Ηταν ένα απόγευμα Παρασκευής όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά φορώντας ένα καπέλο με μεγάλο γείσο και ένα δεμένο χαλαρά στον λαιμό μαντίλι να καρφώνει με το βλέμμα του την επικεφαλής του τμήματος συντήρησης της Εθνικής Πινακοθήκης της Σκωτίας. Ουδεμία αμφιβολία υπήρχε για την ταυτότητά του: επρόκειτο για τον Βίνσεντ βαν Γκογκ. Μόνο που η αυτοπροσωπογραφία που είχε μόλις αποκαλυφθεί δεν ήταν απλώς ένα άγνωστο έργο ενός από τους πιο δημοφιλείς αλλά και επιδραστικούς ζωγράφους στην Ιστορία της Τέχνης. Ηταν και κρυμμένο κάτω από ένα άλλο έργο του, το «Κεφάλι χωρικής με άσπρο κάλυμμα», και καλυμμένο από χαρτόνια και στρώματα κόλλας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ