Οι Κινέζοι έχουν τη μυστική συνταγή αλλά και Ευρωπαίοι δείχνουν έτοιμοι να χτυπήσουν την… εισβολή των πρώτων. Πεδίο δράσης τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που έχουν ως «εισιτήριο» τις λιλιπούτειες διαστάσεις, τους χαρισματικούς ηλεκτροκινητήρες, τις μεγαλύτερες αυτονομίες (ώστε να κινούνται άνετα και εκτός αστικού περιβάλλοντος). Η Renault είναι ο πρωτοπόρος στην κατηγορία με το Zoe, που για αρκετά χρόνια ήταν ο «μέντορας» της ηλεκτροκίνησης και το πιο εμπορικό μοντέλο στην κατηγορία του. Σήμερα, τα μικρά λιλιπούτεια ηλεκτρικά – με τις εξατομικευμένες υπηρεσίες για αστικές διαδρομές ενός ή και δύο ατόμων – έχουν δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος, όμως με το Citroen Ami, που ήδη δείχνει τα «δόντια του» στη συγκεκριμένη κατηγορία με ατού την παιχνιδιάρικη εμφάνιση, την αυτονομία των 70 χλμ. και τη συμπαγή παρουσία του, που το ανάγει σε μια σφήνα πόλης. Πριν από λίγες ημέρες η BAW λάνσαρε ένα μικρό, ηλεκτρικό, το οποίο υπόσχεται χώρους για τέσσερις επιβάτες, μήκος 3,1 μέτρα και ηλεκτροκινητήρα που με την μπαταρία του μπορεί να χαρίσει αυτονομία έως και 170 χλμ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ