Το υδρογόνο, μπορεί να αποτελεί την λύση για τα μεγάλα φορτηγά, όμως, ελάχιστες, αλλά σημαντικές φίρμες από τον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έχουν βάλει στο …μάτι, την υδρογονοκίνηση, ως μια μελλοντική πρόταση, που θα «εξυγιάνει» τον κλάδο των μεταφορών, στις αστικές και υπεραστικές διαδρομές. Οι πιο πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι το υδρογόνο είναι ίσως η πιο βατή λύση για τα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων, αλλά και τα βαν, μεταφοράς προϊόντων στις πόλεις – όπως στα σούπερ μάρκετ, τα φαρμακεία κα. Αρκετές εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει τις πρώτες δοκιμές φορτηγών με βασικό καύσιμο το υδρογόνο, και δεν είναι απραγματοποίητος ο στόχος με μεγάλες αυτονομίες, άνω των 1.000 χλμ! Με αυτόν τον τρόπο θα συντελεστεί, σε βάθος χρόνου – και πιθανόν μετά το 2030 – η εκμηδένιση των ρύπω  και στα φορτηγά.  Επίσης, τα  ανανεώσιμα καύσιμα, όπως το βιοαέριο έχει μπει στο πλάνο αρκετών κατασκευαστών φορτηγών. Όσον αφορά την μαζική παραγωγή φορτηγών με υδρογόνο, αυτό θα συμβεί μετά το 2025, όπου οι κυψέλες καυσίμου που τροφοδοτούνται με υδρογόνο, θα αντικαταστήσουν τους κινητήρες πετρελαίου. Οπότε, ο συνδυασμός των ηλεκτρικών μπαταριών και των ηλεκτρικών κυψελών καυσίμου αποτελεί σχεδόν μονόδρομο για τις εταιρείες που κατασκευάζουν μεγάλα φορτηγά. Επίσης, πριν από λίγες ημέρες η PEUGEOT είναι ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει στάνταρ ένα ηλεκτρικό βαν με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου: Και το μοντέλο που φέρει την συγκεκριμένη τεχνολογία είναι το νέο PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen. Στόχος των Γάλλων είναι να επενδύσει σε μια νέα ασυμβίβαστη λύση κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές CO2 και να γίνει ο ηγέτης στην υδρογονοκίνηση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ