Το πλέον πιο εμπορικό μοντέλο της Opel, το Astra, δεν απαιτεί συστάσεις. Και η νέα του γενιά κατεβαίνει στην αρένα του εξηλεκτρισμού με αξιώσεις. Η νέα του σχεδιαστική γραμή ακολουθείται από τις μίνιμαλ γραμμές, τις πιο αεροδυναμικές νευρώσεις και ένα κομψό αμάξωμα που δείχνει να είναι η φυσική συνέχεια των προηγούμενων γενιών. «Το μελλοντικό Astra άνοιξε ένα συναρπαστικό, νέο κεφάλαιο στην 30χρονη ιστορία του συμπαγούς μοντέλου μας», ανέφερε ο CEO της Opel Μίκαελ Λόσενχερ. Είναι σχεδιασμένο και κατασκευάζεται στην έδρα της Opel, στο Ρούσελχάιμ. Η πλήρης συνδεσιμότητα αποτελούν τον πρωταγωνιστή στο νέο μοντέλο, ενώ για πρώτη φορά κάνει ποδαρικό και σε υβριδικές εκδοχές. Στο εσωτερικό του τις εντυπώσεις κερδίζει το ψηφιακό cockpit Pure Panel αλλά και το τελευταίας γενιάς σύστημα φωτισμού adaptive Intelli-Lux LED® Pixel Light, το οποίο διαθέτει 168 στοιχεία LED. Ενισχύεται από πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης, όπως αυτό της αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης, το σύστημα ανίχνευσης πεζού, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, την αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας κ.ά. Εκτός από τις εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ, το μικρομεσαίο γερμανικό μοντέλο εισάγει για πρώτη φορά την plug-in υβριδική έκδοση ενώ από το 2023 την γκάμα θα ολοκληρώσει το αμιγώς ηλεκτρικό Astra-e. Στην Ελλάδα, το νέο Astra κοστίζει από 23.900 ευρώ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ