Πριν από λίγους μήνες η Renault είχε δηλώσει ότι επιθυμεί να μεταλλαχθεί από μια εταιρεία που αξιοποιεί την τεχνολογία, σε μια εταιρεία τεχνολογίας που κατασκευάζει αυτοκίνητα. Αυτό προβλέπει μεταξύ άλλων το Renaulution, το νέο στρατηγικό πλάνο της γαλλικής φίρμας, που θέτει ταχύτατα την ηλεκτροκίνηση σε μοχλό κίνησης, ώστε να οδηγήσει τη φίρμα έως το 2030 με μια πλήρως δυναμική γκάμα. Επίσης, η γαλλική φίρμα αγκαλιάζει τα μοντέλα υδρογόνου, με τη δημιουργία μιας κοινοπραξίας υδρογόνου που θα ασχολείται από τις κυψέλες καυσίμου μέχρι και τα αυτοκίνητα που θα καίνε το συγκεκριμένο καύσιμο. Μάλιστα, στα τέλη της άνοιξης έδωσε μια πρώτη γεύση από το νέο υδρογονοκίνητο μοντέλο της, σε κόνσπετ μορφή. Το Scenic Vision είναι ένα πολυσχιδές τεχνολογικό επίτευγμα, που συνδυάζει την ηλεκτροκίνηση με τις κυψέλες καυσίμου που μετατρέπουν το υδρογόνο σε ηλεκτρισμό. Ειδικότερα, το νέο μηχανολογικό σχήμα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 160 kW – είναι το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ που χρησιμοποιεί και το Renault Megane E-TECH Electric – και συνδυάζεται με μια μπαταρία των 40 kWh. Επίσης, φέρει κυψέλες καυσίμου, που έχουν ως βασικό μέλημα την επιμήκυνση της αυτονομίας του μοντέλου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ