Τις προσπάθειες να καλλιεργεί «διεθνές προφίλ» συνεχίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης και δείχνει ότι επενδύει (και) σε αυτό πολλά, καθώς αφενός αναζητεί – ή ακριβέστερα χρειάζεται στην απαιτητική συγκυρία – τον θετικό αντίκτυπο στο εσωτερικό ακροατήριο, αφετέρου επιμένει στην τακτική των συμμαχιών για προβολή και διεκδίκηση σημαντικών θεμάτων για τα ελληνικά συμφέροντα από την οικονομία μέχρι την εξωτερική πολιτική. Από το καλοκαίρι του 2019 συνεργάτες του Πρωθυπουργού διεμήνυαν ότι οι διεθνείς επαφές τίθενται στη λίστα προτεραιοτήτων με το μότο «πρώτα κερδίζουμε την αξιοπιστία και έπειτα… ζητάμε», όπως υποστήριζαν ότι τους το είχε μεταφέρει προσωπικά ο Μητσοτάκης. Τα ίδια πρόσωπα ορίζουν σήμερα έστω και έμμεσα το επιχείρημα ότι «η Ελλάδα έπαψε να αντιμετωπίζεται με καχυποψία και η διεθνής εικόνα της έπαψε να είναι στο ναδίρ» ως έναν από τους βασικούς άξονες στις συγκρίσεις τις οποίες θα επιδιώξει η ΝΔ με την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ, όταν έρθει η ώρα της εκλογικής αναμέτρησης. Η στρατηγική αυτή αποτυπώνεται τόσο στη φράση ότι «η Ελλάδα επέστρεψε» στο παγκόσμιο και περιφερειακό γίγνεσθαι, όπως τη διατυπώνουν πια με κάθε ευκαιρία τα κυβερνητικά στελέχη, όσο και στις αναφορές προσωπικά του Μητσοτάκη για τη «σημαντική αλλαγή προς το καλύτερο» του «brand Ελλάδα».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ