Οι φλόγες έχουν τυλίξει τα δάση, τα βουνά, τους μικρούς δρόμους οι οποίοι «περνάνε» μέσα από αυτά, τα σπίτια, τα αυτοκίνητα. Οι κάτοικοι κατά μήκος της Μαραθώνος, στη Διώνη, το Δασαμάρι, τον Γέρακα και άλλες περιοχές βρίσκονται σε κατάσταση απελπισίας. Ο πύρινος εφιάλτης επέστρεψε περισσότερο απειλητικός και καταστροφικός από κάθε άλλη φορά. Οι εικόνες φθάνουν σε εμάς οι οποίοι αυτές τις πολύ δύσκολες ημέρες έχουμε την «τύχη» να μην κατοικούμε κάπου εκεί κοντά και μας κάνουν να νιώθουμε ένα έντονο σφίξιμο στο στομάχι. Η συγκεκριμένη σελίδα, το δημοφιλές «Blue Diary» είναι τυλιγμένο σε χρώματα γαλάζια, γαλήνια, αισιόδοξα. Τα εικοσιτετράωρα όμως που διανύουμε είναι δύσκολα, πάρα πολύ δύσκολα. Είναι μάλλον «ανόητο» να φιλοξενήσουμε ευχάριστα γεγονότα με ανθρώπους να διασκεδάζουν στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, τις Σπέτσες και άλλες κοσμοπολίτικες περιοχές. Η σκέψη μου τρέχει στους μεγάλους εικαστικούς οι οποίοι έχουν αποτυπώσει μέσα από τα έργα τους με τον πλέον δραματικό τρόπο τις πυρκαγιές και όλες τις μεγάλες φυσικές καταστροφές στον πλανήτη. Τέσσερα περίπου χρόνια πριν είχε πραγματοποιηθεί μάλιστα στο Αμβούργο, μία σπουδαία έκθεση με θέμα: «Απελευθερωμένη φύση: Η εικόνα της καταστροφής από το 1600». Μία έκθεση με 120 πίνακες, γλυπτά, φωτογραφίες, ταινίες κ.λπ. Το ενδιαφέρον στρέφεται στο «Αμβούργο μετά τη μεγάλη πυρκαγιά του 1842». Ο συγκεκριμένος πίνακας αποδίδει με εξαιρετικό τρόπο την καταστροφή από την τεράστια πυρκαγιά όπως και κάποιοι άλλοι παρουσιάζουν ναυάγια που έμειναν στην ιστορία («Η βύθιση του ατμόπλοιου Αούστρια») κ.λπ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ