Εναν ιδανικό τρόπο να συνδυαστούν τα έργα για πιάνο του Μανώλη Καλομοίρη με τον «Δωδεκάλογο του Γύφτου» του Κωστή Παλαμά σε ένα ρεσιτάλ για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών, ήταν η αρχική ιδέα της πιανίστριας Τίνας Μαλικούτη και να ερμηνευτούν από τη Νένα Βενετσάνου και τον ηθοποιό Βασίλη Βλάχο. Αυτό που απασχόλησε την ερμηνεύτρια για την παράσταση «Της καρδιάς και του νου» – ενταγμένη στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του υπουργείου Πολιτισμού «Ολη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός» – είναι το «πώς» τέτοιοι καλλιτεχνικοί κολοσσοί, «που φορούν και την ακαδημαϊκή τήβεννο», όπως λέει μπορούν να εμφανιστούν επί σκηνής μαζί, χωρίς να μπερδευτεί το κοινό, από το ειδικό βάρος που έχει ξεχωριστά το έργο του καθενός. «Προσπάθησα να βρω τρόπο ώστε το κοινό να πλησιάσει άφοβα το νόημα του έργου του Καλομοίρη, που είναι και ο βασικός πρωταγωνιστής της παράστασης αυτής, στην οποία ακούγονται εκτός από τα αριστουργηματικά έργα του για πιάνο από την Τίνα Μαλικούτη και επιλεγμένα αποσπάσματα από την αυτοβιογραφία του, τα οποία διαβάζω εγώ και καθοδηγούν το κοινό».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ