Ρεκόρ επισκεψιμότητας και συναλλαγών καταγράφει η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου Gov.gr. Μέχρι και τις 19 Ιουλίου 2022 το Gov.gr είχε δεχτεί 330.744.629 επισκέψεις από 8.029.206 διαφορετικούς πολίτες! Στο Gov.gr βρίσκονται ήδη 1.417 υπηρεσίες «πρώτης γραμμής», ενώ προστίθενται καθημερινά και καινούργιες. Τα έγγραφα και οι δηλώσεις που έχουν εκδοθεί – υποβληθεί ηλεκτρονικά, ανέρχονται πλέον σε 202.432.073! Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Deloitte (από το κράτος 0.2 στο κράτος 2.0), που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Ψηφιακό Παρατηρητήριο του ΣΕΒ στη διετία 2020-2022 η ηλεκτρονική διακυβέρνηση και η ηλεκτρονική end-to-end εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω του gov.gr, έφερε εξοικονόμηση 270 εκατ. ευρώ στην ελληνική οικονομία. Η μελέτη εκτιμά εξοικονόμηση 2 ευρώ στο back office της Δημόσιας Διοίκησης για κάθε κλήση που γίνεται στο gov.gr και η οποία προστίθεται στο 1 ευρώ εξοικονόμησης των πολιτών. Μάλιστα, εφόσον συνεχιστεί η αύξηση των online υπηρεσιών, το προβλεπόμενο όφελος για την επόμενη πενταετία υπολογίζεται σε 1,3 δισ. ευρώ. Χωρίς βεβαίως να υπολογίζονται η περιττή ταλαιπωρία και η σπατάλη χρόνου που υφίστανται οι πολίτες μέχρι σήμερα από τις επισκέψεις στις δημόσιες υπηρεσίες για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ