Αν και η χρήση της λέξης «πολυβραβευμένος», συχνά γίνεται καταχρηστικά, σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο δεν ισχύει στην Τζουλιάν Μουρ, την πρώτη αμερικανίδα ηθοποιό η οποία εκτός από το Οσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου που κέρδισε το 2015 για το «Still Alice: Κάθε στιγμή μετράει» (υποδύεται μια γυναίκα μπροστά στην απειλή του Αλτσχάιμερ), έχει κερδίσει το βραβείο ερμηνείας και στα τρία μεγάλα φεστιβάλ της Ευρώπης: των Καννών («The map to the stars», 2016, του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ), της Βενετίας («Ο παράδεισος είναι μακριά», 2002, του Τοντ Χέινς) και του Βερολίνου («Οι ώρες», 2003, του Στίβεν Ντάλντρι). Και σήμερα, στα 61 της, η Μουρ, μια από τις πιο αγαπητές αμερικανίδες ηθοποιούς της τελευταίας εικοσιπενταετίας (μετρά τέσσερις ακόμα υποψηφιότητες στα Οσκαρ), πρόκειται να καθίσει στη θέση της προέδρου της κριτικής επιτροπής του 79ου Φεστιβάλ της Βενετίας (31 Αυγούστου – 10 Σεπτεμβρίου) προκειμένου μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής να αποφασίσει πού θα μοιραστούν τα βραβεία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ