Μια νέα υπηρεσία για τον προγραμματισμό συναντήσεων των πελατών της με στελέχη της έθεσε σε εφαρμογή η Τράπεζα Πειραιώς. Ο λόγος γίνεται για την εφαρμογή «Online Appointment», που είναι πλέον διαθέσιμη στους πελάτες λιανικής, ιδιώτες, μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες. Παρέχεται τόσο μέσω winbank web banking όσο και μέσω winbank mobile app. Μέσω αυτής οι πελάτες μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με στέλεχος της τράπεζας σε ημέρα και ώρα που επιλέγουν και ανάλογα με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί: επίσκεψη σε κατάστημα, τηλεφωνική συνάντηση ή βιντεοκλήση αποκλειστικά σε πελάτες Personal Banking και Business Banking Plus.
Διαβάστε Επίσης
Έντυπη Έκδοση - Οικονομία