Από τις τρεις τελευταίες παραστάσεις που απέμειναν για να ολοκληρωθούν τα φετινά Επιδαύρια, οι δύο είναι παραγωγές ιδιωτών – η τρίτη, που θα παιχθεί ενδιαμέσως, είναι η «Ελένη» του Ευριπίδη και του ΚΘΒΕ από τον Βασίλη Παπαβασιλείου. Οι άλλες δύο, η «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, κυρίως, και δευτερευόντως η «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη (σε ό,τι αφορά την ηθοποιό του τίτλου), σε σκηνοθεσία του Τσέζαρις Γκραουζίνις και του Θέμη Μουμουλίδη, αντιστοίχως, είναι και εκείνες που «άναψαν» τη συζήτηση περί «τηλεοπτικών» ηθοποιών στην Επίδαυρο. Μια συζήτηση που αντλεί τη θεματολογία της στην πάγια αντίληψη ότι η τηλεόραση κάνει κακό στο θέατρο και εμπλουτίζεται από την άποψη ότι θέατρο και τηλεόραση – ή το αντίστροφο – λειτουργούν σαν ντόμινο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ