Τα αποτελέσματα (και) των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων ανέδειξαν τις χρόνιες παθογένειες της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Πρόκειται για παθογένειες διαπιστωμένες, τεκμηριωμένες σε χιλιάδες σελίδες αναλύσεων και εκθέσεων, οι οποίες όμως περιέργως μακροημερεύουν και αναπαράγονται σε βάρος της ποιότητας της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και κυρίως πλήττουν τα συμφέροντα των παιδιών που θέλουν να επενδύσουν στη γνώση για το μέλλον τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ