Το άνοιγμα της κοινωνίας και της οικονομίας μετά την υποχώρηση της πανδημίας κάνει περισσότερο κόσμο να βγαίνει από τα σπίτια του με αποτέλεσμα οι νεότεροι κυρίως σε ηλικία να παίζουν λιγότερα ηλεκτρονικά παιχνίδια – και οι εταιρείες του κλάδου να χάνουν πλέον κέρδη. Οι μεγαλύτερες εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο, όπως η Microsoft, η Sony και η Nintendo, είδαν τις πωλήσεις τους για το δεύτερο φετινό τρίμηνο να είναι χαμηλότερες επειδή οι αρχικοί ούριοι άνεμοι για τον κλάδο από την πανδημία της COVID εξαφανίστηκαν, σύμφωνα με στοιχεία του CNBC. Επίσης οι εταιρείες αυτές έχασαν κέρδη επειδή δεν μπόρεσαν να πουλήσουν όσες παιχνιδομηχανές θα μπορούσαν λόγω της έλλειψης εξαρτημάτων που πρoκάλεσε και πάλι η πανδημία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ