Nα διατηρήσει το μερίδιό της στο πρότζεκτ πετρελαίου και φυσικού αερίου Sakhalin-1 στη Ρωσία σκοπεύει η Ιαπωνία, όπως δήλωσε ο υπουργός Βιομηχανίας Κόιτσι Χαγκιούντα, μετά την προσωρινή απαγόρευση της Ρωσίας σε δυτικούς επενδυτές να πουλήσουν τις μετοχές τους σε κρίσιμα ενεργειακά έργα. «Το Sakhalin-1 είναι μια πολύτιμη πηγή εκτός της Μέσης Ανατολής για την Ιαπωνία, η οποία εξαρτάται από τις πετρελαιοπαραγωγές χώρες της περιοχής για το 90% των εισαγωγών αργού πετρελαίου της», δήλωσε ο ιάπωνας υπουργός Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας. «Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στη διατήρηση των συμφερόντων των ιαπωνικών εταιρειών σε αυτό», πρόσθεσε.
Κίνα: Αύξηση
στις εισαγωγές άνθρακα
Αύξηση κατά 24% παρουσίασαν οι εισαγωγές άνθρακα της Κίνας τον Ιούλιο σε σύγκριση με τον Ιούνιο φθάνοντας κοντά στα υψηλότερα επίπεδα μέχρι στιγμής φέτος. Η εξέλιξη αυτή είναι απόρροια των αυξημένων αγορών των ηλεκτροπαραγωγών εταιρειών με στόχο να εξασφαλίσουν την επάρκεια σε ηλεκτρική ενέργεια στην περίοδο της αυξημένης καλοκαιρινής ζήτησης. Τον περασμένο μήνα, η Κίνα παρέλαβε 23,52 εκατομμύρια τόνους άνθρακα καταγράφοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 18,98 εκατομμύρια τόνους του Ιουνίου.
EDP Renewables:
Απέκτησε την Kronos
Η εταιρεία ανανεώσιμων πηγών EDP Renewables σύναψε συμφωνία για την απόκτηση του 70% της Kronos Solar Projects GmbH, έναντι τιμήματος 250 εκατομμυρίων ευρώ. Η Kronos είναι εταιρεία ανάπτυξης ηλιακών συστημάτων με έδρα τη Γερμανία. Το τίμημα της εξαγοράς θα καταβληθεί κατά την ολοκλήρωση της συμφωνίας με τόκους λόγω επιτευχθέντων στόχων που θα καταβληθούν στους πωλητές κατά την περίοδο 2023-28, ανάλογα με την ηλιακή ισχύ που θα παραδώσει η ομάδα ανάπτυξης της Kronos κατά την περίοδο αυτή.
Αυξήσεις τιμών
στις αλυσίδες φαστ φουντ
Οι αλυσίδες φαστ φουντ είναι πλέον αντιμέτωπες με αύξηση του κόστους παρασκευής στα πιάτα τους, καθώς ο πληθωρισμός συμπιέζει τους προϋπολογισμούς τους. Για αυτόν τον λόγο σχεδιάζουν να προβούν σε αυξήσεις τιμών ή και να προσφέρουν μικρότερες μερίδες. Επιπλέον επιχειρούν να δελεάσουν περισσότερους πελάτες τους να εγγραφούν σε προγράμματα επιβράβευσης, με τις εταιρείες του κλάδου να αναθεωρούν τις στρατηγικές τους, όπως αναφέρει το αμερικανικό CNBC.