Το 2023 θα είναι ένα ακόμη πλούσιο σε αφίξεις μοντέλων έτος, με μοντέλα που θα κερδίσουν τις εντυπώσεις, τόσο με την εξηλεκτρισμένη τεχνολογία τους όσο και με τα συστήματα ψυχαγωγίας, ενημέρωσης και συνδεσιμότητας. Το πρώτο μοντέλο, που βρίσκεται στα σκαριά είναι η νέα GLC Coupe. Ηδη στην ευρωπαϊκή αγορά λανσάρεται η GLC (στη φωτογραφία) – στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο -αλλά η γερμανική φίρμα ετοιμάζει και την κουπέ εκδοχή. Το νέο μοντέλο θα φέρει επανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα, νέα μάσκα, ενώ θα υπάρχουν και οι εκδόσεις AMG, με πιο σπορ χαρακτηριστικά. Το πιο σημαντικό, ότι η νέα GLC Coupe θα πατάει σε νέα πλατφόρμα MRA2, με περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Ο οδηγός θα ενημερώνεται από ένα νέο σύστημα πολυμέσων, το MBUX της γερμανικής εταιρείας με την κεντρική οθόνη των 11,9 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Πλήρως εξηλεκτρισμένη είναι η γκάμα του νέου μοντέλου, όπου η νέα GLC θα προσφέρεται με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 V αλλά και επαναφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή, με ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χλμ. Επίσης, στην κορυφαία εκδοχή, θα υπάρχει η AMG 63, που κάτω από το καπό θα φέρει τον 2λιτρο 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 476 ίππων που θα υποστηρίζεται από ένα ηλεκτρομοτέρ 204 ίππων. Η συνδυαστική μέγιστη ισχύς του νέου συστήματος κίνησης AMG E Performance αγγίζει τους 680 ίππους.
ΓΑΛΛΙΚΗ ΦΙΝΕΤΣΑ. Σε πολυτελή μονοπάτια συνεχίζει να κινείται και η DS 7, η οποία θα συνδυάζει τη γαλλική φινέτσα και την πολυτέλεια με την ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα το νέο DS 7 θα προσφέρεται με πλούσια γκάμα κινητήρων, με έμφαση στην plug in υβριδική τεχνολογία, με 225, 300 και 360 ίππους. Ειδικότερα, η DS 7 E-Tense 225 κινείται από κινητήρα βενζίνης, τον PureTech 180 ίππων και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 110 ίππους. Επίσης, υπάρχουν οι εκδόσεις DS 7 E-Tense 4×4 300 και DS 7 E-Tense 4×4 360, όντας οι τετρακίνητες εκδοχές. Η κορυφαία έκδοση με τους 360 ίππους, προσφέρεται και με μια μπαταρία 14,2 kWh η οποία δίνει τη δυνατότητα στο πολυτελές μοντέλο θα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για έως 81 χιλιόμετρα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων στον αστικό κύκλο WLTP. Για τη συγκεκριμένη plug in έκδοση, ο χρόνος φόρτισης δεν ξεπερνά τις 2 ώρες. Επίσης, η γκάμα προσφέρεται και με ντίζελ μοτέρ, τον γνώριμο BlueHDi 1,5 λίτρου και 130 ίππων. Μεταξύ των νέων τεχνολογιών του ξεχωρίζει αυτή που αφορά τα νέα φωτιστικά σώματα και ονομάζεται DS Pixel LED Vision 3.0. Κύριο χαρακτηριστικό, ότι η εμβέλεια των φώτων μπορεί να αγγίξει τα 380 μέτρα! Το ανανεωμένο και αναβαθμισμένο DS 7 αναμένεται στη χώρα μας στα μέσα του 2023.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 620 ΧΛΜ. Το 2023 αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το νέο ID.Aero. Το πολυτελές σεντάν μοντέλο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και θα προσφέρεται σε εκδόσεις που θα κερδίσουν τους υποψήφιους αγοραστές τόσο με τη μεγάλη αυτονομία τους, όσο και με την αρτιότητα σε τεχνολογικό επίπεδο. Η VW αναφέρει, προς το παρόν ότι στο νέο ID.Aero έχει επιτευχθεί ιδιαίτερα χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής, που ανέρχεται στα 0,23 (Cd). Παράλληλα με τις άλλες τεχνολογικές καινοτομίες του μοντέλου, το ID. Aero θα αγγίζει σε αυτονομία τα 620 χλμ. (βάσει WLTP). Το ID.Aero θα βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, ενώ θα χριστεί ως η ναυαρχίδα της οικογένειας ID, υιοθετώντας ενδεχομένως την ονομασία ID.7. Σε μήκος αγγίζει τα 5 μέτρα, ενώ σε εμφάνιση ακολουθεί τα σχεδιαστικά «βήματα» της οικογένειας ηλεκτρικών ID. Επίσης, εισάγει και την τεχνολογία φώτων IQ.LIGHT LED matrix.