Τα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα και οι εκδότες Τύπου αισθάνονται τις επιπτώσεις της επιβράδυνσης στη διαφημιστική αγορά – η πιο πρόσφατη ένδειξη είναι ότι η μείωση των διαφημιστικών δαπανών που έχει ήδη επισημανθεί από μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας εξαπλώνεται, διαπιστώνει η «Wall Street Journal».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ