Τα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα και οι εκδότες Τύπου αισθάνονται τις επιπτώσεις της επιβράδυνσης στη διαφημιστική αγορά – η πιο πρόσφατη ένδειξη είναι ότι η μείωση των διαφημιστικών δαπανών που έχει ήδη επισημανθεί από μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας εξαπλώνεται, διαπιστώνει η «Wall Street Journal».
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ