Η Νότια Κορέα είναι μία χώρα περίπου 50 εκατομμυρίων, με αναπτυγμένη οικονομία και η αγορά της, όπως είναι φυσικό, δεν περνάει απαρατήρητη από τις μεγάλες επιχειρήσεις. Γι’ αυτό, γνωστή εταιρεία εσωρούχων επέλεξε τον Χιουνγκ-Μιν Σον, τον πλέον αναγνωρίσιμο ποδοσφαιριστή της χώρας, για μοντέλο των ανδρικών προϊόντων της. O επιθετικός της Τότεναμ δεν είχε καμία αντίρρηση (με το αζημίωτο, προφανώς) κι έτσι θα είναι ο πρωταγωνιστής της διαφημιστικής καμπάνιας της συγκεκριμένης εταιρείας.