Πριν από λίγες εβδομάδες μεγαλοστέλεχος μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας είχε δηλώσει ότι για να πετύχει η ηλεκτροκίνηση πρέπει τα μοντέλα της εξηλεκτρισμένης εποχής να είναι προσιτά και να έχουν δικαίωμα οι περισσότεροι καταναλωτές να διαθέτουν την οικονομική δυνατότητα να τα αποκτήσουν. Η Hyundai δείχνει να μην έχει αλλαξοπιστήσει και θεωρεί υποχρέωσή της την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα απευθύνονται σε ένα ευρύ φάσμα αγοραστών. Γι’ αυτόν το λόγο και η κορεατική φίρμα ετοιμάζεται να λανσάρει το 2024 ένα δημοφιλές μοντέλο της, το μικρό i10, σε έκδοση αμιγώς ηλεκτρική. Σαφώς, ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστά τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, η αυτονομία του και οι εκδόσεις με γνώμονα τις μπαταρίες. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα φέρουν ένα εκσυγχρονισμένο ηλεκτρικό μοτέρ της BorgWarner, το οποίο θα αποδίδει στην κορυφαία του έκδοση 200 ίππους. Σήμερα, η Hyundai διαθέτει μια πλούσια γκάμα σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όμως από την γκάμα της απουσιάζει ένα μικρό ηλεκτρικό. Στόχος της εταιρείας είναι να έχει χαμηλή τιμή και γίνεται προσπάθεια ώστε η βασική έκδοση να μην ξεπεράσει το φράγμα των 20.000 ευρώ. Σήμερα, η Hyundai, με πρωταγωνιστή τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, έχει καταφέρει να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 8,2% το δεύτερο τρίμηνο του έτους, ενώ τα ηλεκτρικά αποτελούν το 16% επί του συνόλου των αυτοκινήτων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ