Εφιαλτικό χαρακτηρίστηκε από πολλούς αναλυτές το φετινό καλοκαίρι για την εφοδιαστική αλυσίδα, και όχι άδικα. Η συμφόρηση σε αμερικανικά και ασιατικά λιμάνια είχε ως αποτέλεσμα να μείνουν εγκλωβισμένα εκατοντάδες χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια και τα πλοία να σχηματίζουν ουρές στο αγκυροβόλιο. Αυτές οι καθυστερήσεις είχαν τεράστιο αντίκτυπο στα καταστήματα λιανικής που αντιμετώπιζαν ελλείψεις, στα εργοστάσια που επιβράδυναν την παραγωγή και σε πλήθος επιχειρήσεων που έχαναν διαρκώς πελάτες. Οπως μεταδίδει το CNBC, κάθε μεγάλο λιμάνι σε όλον τον κόσμο σήμερα αντιμετωπίζει συμφόρηση, καθυστερήσεις στην εκκαθάριση εμπορευματοκιβωτίων και ελλείψεις εργατικού δυναμικού, ικανού να διαχειριστεί τον αυξημένο όγκο φορτίων. Και εδώ είναι ακριβώς όπου η αυτοματοποίηση των λιμανιών μπαίνει στο πλάνο. Κάποιοι τομείς προσαρμόστηκαν πιο εύκολα στη μετάβαση, όπως οι τράπεζες, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι εταιρείες τεχνολογίας και πληροφορικής. Ωστόσο, όπως διαπιστώθηκε, άλλοι τομείς άργησαν να μπουν στη δίνη του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τομείς όπως η ναυτιλία, η βαριά βιομηχανία, τα logistics. Πλέον, όπως κατέστη αντιληπτό με τον πλέον επίσημο τρόπο, τα λιμάνια θα πρέπει, αξιοποιώντας τις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, να εξυπηρετούν στον μικρότερο δυνατό χρόνο και με το καλύτερο δυνατό κόστος τους πελάτες τους, αλλά και να διασυνδέονται ικανοποιητικά με τους υπόλοιπους παρόχους συνδυασμένων μεταφορών, που προωθούν φορτία μέσω των οδικών και σιδηροδρομικών δικτύων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ