Ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας εγκαινίασε μια πρωτοποριακή συνεργασία με τον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή, όπου μέσω της ιστοσελίδας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών λειτουργεί ειδικός υπερσύνδεσμος που παρέχει τη δυνατότητα σε όλες τις ενδιαφερόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις να μπορούν, με ψηφιακή διαδικασία, να καταχωρίζουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν κατά τη συναλλαγή τους με οποιοδήποτε τραπεζικό ίδρυμα της χώρας. Επιπροσθέτως, με την πιλοτική λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας Athens Shopping, ολοκληρώθηκε μια ακόμη συνεργασία του Δήμου Αθηναίων και του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Πιο συγκεκριμένα, κάθε χρήστης θα μπορεί να ανακαλύψει την ποιοτική αγορά της Αθήνας και να βρει οτιδήποτε αναζητά, ανά κατηγορία και ανά περιοχή.

Εστίαση  

Νέα πρόστιμα

για φοροδιαφυγή

Εκτεταμένους ελέγχους σε οργανωμένες παραλίες και χώρους εστίασης σε Ανδρο και Σύρο διενήργησαν ελεγκτές της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ), του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων το διήμερο 18-19 Αυγούστου 2022. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 46 έλεγχοι σε επιχειρήσεις εστίασης και παροχής υπηρεσιών παραλίας και εντοπίστηκαν 26 παραβάσεις που αφορούσαν μη τήρηση των Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Αγαθών και μη έκδοση φορολογικών αποδείξεων. Το συνολικό ύψος των προστίμων ανέρχεται σε 18.000 ευρώ.

Επιτροπή Ανταγωνισμού

Καμπάνα 1,16 εκατ.

σε 9 εταιρείες ψύξης

Στην επιβολή προστίμων συνολικού ύψους 1.167.381,61 ευρώ σε εννέα εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο συστημάτων και ειδών ψύξης και θέρμανσης για παραβάσεις του νόμου περί ανταγωνισμού προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Συγκεκριμένα, η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού αποφάσισε την επιβολή προστίμων στις εταιρείες Clima Control, Ηλιοακμή, AHI Carrier, «Αμοιρίδης – Σαββίδης» και Καλλιόπη Καρύδα & Σια Ετερόρρυθμη Εταιρεία, IQ Solar, Γ.Ε. Δημητρίου, Μακεδονική Βιομηχανία Λεβητών, Δ. Μαυρογένης και F.G. Europe έπειτα από αυτεπάγγελτη έρευνα που ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2017 από τη Γενική Διεύθυνση της Επιτροπής. Σύμφωνα με την εισήγηση, οι εν λόγω εταιρείες είχαν υιοθετήσει κατά την περίοδο 2011 έως και 2020 πρακτικές καθορισμού λιανικών τιμών στο Διαδίκτυο στο πλαίσιο κάθετων συμφωνιών με τους λιανοπωλητές τους.