Το μετασύμπαν (metaverse) δεν είναι ακόμα εδώ και όταν φτάσει δεν θα είναι ένας τομέας που θα ελέγχεται από κάποια εταιρεία. Το Facebook ήθελε να δημιουργήσει αυτή την εντύπωση όταν άλλαξε το όνομά του σε Meta, αλλά η μετονομασία του συνέπεσε με μεγάλες επενδύσεις από τη Microsoft και τη Roblox. Ολοι προσπαθούν να διαμορφώσουν το πώς θα χρησιμοποιηθούν η εικονική πραγματικότητα και οι ψηφιακές ταυτότητες για να οργανώσουμε περισσότερο την καθημερινότητά μας – από την εργασία και την υγειονομική περίθαλψη μέχρι τα ψώνια, τα παιχνίδια και άλλες μορφές ψυχαγωγίας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ