Για τον στρατηγικό στόχο του υπουργείου Τουρισμού να αναδειχθούν οι λιγότερο δημοφιλείς προορισμοί μίλησε ο υπουργός Τουρισμού στο BBC. «Στρατηγική μας στόχευση ήταν και είναι να προωθήσουμε εναλλακτικούς προορισμούς» υπογράμμισε ο Βασίλης Κικίλιας, επισημαίνοντας πως «η καμπάνια μας βασίστηκε στη διάχυση των τουριστών σε όλες τις περιοχές της χώρας, ιδιαίτερα στις λιγότερο δημοφιλείς περιοχές». Στο συγκεκριμένο δημοσίευμα γίνεται εκτενής αναφορά στην Τήνο, ως ένα από τα 33 νησιά των Κυκλάδων, γνωστό για το θρησκευτικό στοιχείο αλλά και για τις υπέροχες αμμώδεις παραλίες του, τα παραδοσιακά σπίτια και την πρωτογενή παραγωγή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ