Ολο και πιο δραστήριος γίνεται ο θαλάσσιος διάδρομος που δημιουργήθηκε από τα Ηνωμένα Εθνη για να επιτρέψει την απελευθέρωση σιτηρών από την κατεστραμμένη από τον πόλεμο Ουκρανία, όμως φαίνεται ότι δεν επαρκεί για να καλυφθούν οι ανάγκες. Την ίδια στιγμή, τα δύο ελληνικά λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης δεν έχουν εγκαταλείψει τον στόχο να καταστούν κόμβοι στη διεθνή διάθεση σιτηρών και έχουν καταθέσει στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΕ τα επενδυτικά τους σχέδια για την ανάπτυξη των κατάλληλων υποδομών, αναμένοντας τις κοινοτικές αποφάσεις.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ