Μαχαίρι στις διαφημίσεις

Οι εταιρείες του κλάδου των κρυπτονομισμάτων έχουν περιορίσει σημαντικά τη συνολική διαφημιστική δαπάνη που είχε φτάσει στα 84 εκατ. δολάρια και τώρα τείνει να μηδενιστεί. Η πτώση του Βitcoin, η κατάρρευση του Terra USD και ντόμινο πτωχεύσεων εταιρειών του κλάδου ήταν αρκετά για να κάνουν πίσω οι εταιρείες αυτές. Ενδεικτικά, διαφήμιση με τον ηθοποιό του Χόλιγουντ Ματ Ντέιμον για το Crypto.com, που προβλήθηκε τελευταία φορά τον Φεβρουάριο του 2022, κόστισε 65 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία Ispot.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ