Ο εξηλεκτρισμός των επαγγελματικών οχημάτων αποτελεί μονόδρομο για τους κατασκευαστών φορτηγών, αφού και τα φορτηγά – βαρέα και ελαφρά – που θα διανέμονται στην Ευρωπαϊκή Ενωση θα πρέπει να έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων το αργότερο έως το 2035 για να εκπληρώσουν τον στόχο της Ευρώπης για την κλιματική ουδετερότητα έως το 2050. Τα μέτρα για την «απανθρακοποίηση» των χερσαιών μεταφορών, ίσως να μην είναι και τόσο εύκολος στόχος, αφού οι ανάγκες για τις μεταφορικές ανάγκες με τα φορτηγά θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Ενα πολύ, επίσης, μεγάλο και ανυπέρβλητο εμπόδιο που θα πρέπει να προσπεράσουν οι κυβερνήσεις τα επόμενα χρόνια, είναι ο αυξημένος μέσος όρος ηλικίας των φορτηγών, που σε ορισμένες χώρες έχει φέρει πονοκεφάλους στους διαχειριστές της εξουσίας, για τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος, μιας και πάνω από το 50 – 70% των επαγγελματικών οχημάτων (βαρέα, νταλίκες κ.ά.) ξεπερνά σε αρκετές χώρες της ΕΕ τα 15 – 20 χρόνια. Στην Ελλάδα ο μέσος όρος ηλικίας στα λεωφορεία και τα φορτηγά κινείται λίγο πιο πάνω από τα 21 έτη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ