Οπως αναγνώρισε πρόσφατα η διευθύντρια των Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC), Rochelle Walensky, η κακή επικοινωνία για τη δημόσια υγεία καθόλη τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 έχει βλάψει την εμπιστοσύνη του κοινού στους οργανισμούς και τα ιδρύματα υγείας. Αυτό, με τη σειρά του, συνέβαλε σε γνωστά προβλήματα όπως η διστακτικότητα του εμβολιασμού, η μη συμμόρφωση με τις συστάσεις της μάσκας και άλλα προστατευτικά μέτρα και η γενική παραπληροφόρηση σχετικά με τον ιό και τον τρόπο μετάδοσής του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ