Oι ευρωπαίοι καταναλωτές επενδύουν στα εξηλεκτρισμένα μοντέλα και ιδιαίτερα στις δύο πιο δημοφιλείς κατηγορίες: Τις plug in υβριδικές εκδόσεις, τα μοντέλα, δηλαδή, που μπαίνουν στην πρίζα και συνδυάζουν την κίνησή τους τόσο στην ισχύ που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας σε συνδυασμό με έναν βενζινοκινητήρα, όσο και στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Σε αριθμούς, τον περασμένο μήνα, στην Ευρώπη κυκλοφόρησαν 157.000 νέα επιβατικά ηλεκτρικά (BEV) και plug-in υβριδικά (PHEV) αυτοκίνητα. Στην αγορά των υβριδικών εκδόσεων εντάσσεται και το νέο, φουλ υβριδικό Juke 1.6 Hybrid, που «πάτησε» πόδι και στην ελληνική αγορά. Το μικρό ιαπωνικό crossover, που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού του σε ευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και στη χώρα μας, προσφέρεται με ένα «έξυπνο» υβριδικό σύστημα που βασίζεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα. Αποτελείται από έναν βενζίνης 1.6 λτ. 94 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων. Ειδικότερα, το υβριδικό Juke μπορεί να κινηθεί σε αστικές συνθήκες έως 80% ηλεκτρικά, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου έως 40%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ