Στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα εκτελείται σήμερα ένα συνολικό σχέδιο ύψους 10 δισ. ευρώ, σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης. Κληθείς να σχολιάσει τα παράπονα φορέων ότι η κεντρική Μακεδονία είναι ο «φτωχός συγγενής» σε ό,τι αφορά τη διάθεση δημόσιων ή κοινοτικών πόρων, ο υφυπουργός Υποδομών απάντησε ότι «στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα εκτελείται σήμερα ένα συνολικό σχέδιο ύψους 10 δισ. ευρώ».
«Επενδύσεις 10 δισ. ευρώ από δημόσια και ιδιωτικά κεφάλαια, για νέες υποδομές, για έρευνα και τεχνολογία, για νέα νοσοκομεία, για αναπλάσεις και νέες σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις» τόνισε.
Εκανε ιδιαίτερη μνεία στα έργα ΣΔΙΤ τα οποία, όπως είπε, «αποτελούν εκτός από ένα επιπλέον χρηματοδοτικό εργαλείο και μία αλλαγή στρατηγικής ως προς την υλοποίηση μεγάλων έργων, που βρίσκεται στον πυρήνα της πολιτικής μας».
«Αφήσαμε πίσω την εποχή των σχεδίων επί χάρτου και των μουσαμάδων και πλέον έχουμε μελέτες, διαγωνισμούς, αναδόχους και εργοτάξια». Εστιάζοντας στη βόρεια Ελλάδα, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «στην περιοχή θα κατευθυνθεί η πλειονότητα των ευρωπαϊκών χρημάτων για μεγάλα έργα υποδομής». «Το πρόγραμμα του υπουργείου Υποδομών, ξεπερνά τα 5 δισ. ευρώ. Ο Βόρειος Ε65 είναι ένα από τα δύο οδικά έργα που θα χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου το Ταμείο Ανάκαμψης που όπως γνωρίζετε συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία, έχει προϋπολογισμό 442 εκατ. ευρώ και έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή του. Τα δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, το Θεσσαλονίκη – Τοξότες και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, έργα με προϋπολογισμό που αγγίζει τα 2,8 δισ. ευρώ, θα χρηματοδοτηθούν, επίσης, από τα διαρθρωτικά ταμεία» σημείωσε.