Κάθε φορά που δημοσιογράφοι από την Ελλάδα και την Τουρκία επικοινωνούσαν και κουβέντιαζαν – παλιότερα, όταν αυτό ήταν ακόμη εφικτό, δεν είναι πια – μια απλή αλήθεια επαναλαμβανόταν ως κλισέ: η Τουρκία ως θέμα «πουλάει» στην Ελλάδα, η Ελλάδα δεν «πουλάει» στην Τουρκία. Το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης του ενός για τον άλλον ήταν ασύμμετρο στις δύο χώρες. Η Τουρκία ήταν (και παραμένει) πολύ περισσότερο παρούσα, ορατή στον δημόσιο διάλογο της Ελλάδας, η Ελλάδα δεν βρίσκεται στο οπτικό πεδίο του μέσου Τούρκου. Η Τουρκία ήταν πάντα στη συνείδηση του μέσου Ελληνα η απειλή υπ’ αριθμόν ένα, η Ελλάδα αντίθετα δεν εκλαμβανόταν ως απειλή και βρισκόταν χαμηλά στη λίστα των χωρών που η τουρκική κοινή γνώμη θεωρούσε εχθρικές ή επικίνδυνες.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ