Μια πλειάδα διακεκριμένων ομιλητών, ανάμεσά τους ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ, υπουργοί της ελληνικής κυβέρνησης και επιχειρηματίες, βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη για να μιλήσουν για την ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη και το πώς αυτή επηρεάζει την πράσινη μετάβαση. Δυναμικό «παρών» έδωσε και η ελληνική ναυτιλία, με τον πρόεδρο της Capital Βαγγέλη Μαρινάκη να αναδεικνύει τον ρόλο που μπορεί να παίξει η ελληνική ναυτιλία στην ενεργειακή επάρκεια της Ευρώπης και τη μείωση της εξάρτησής της από τα ορυκτά καύσιμα, με τη μεταφορά LNG τον δύσκολο χειμώνα που έρχεται. Η Ευρώπη αντιμετωπίζει έναν από τους πιο δύσκολους χειμώνες», ανέφερε, λέγοντας πως «ο πόλεμος στην Ουκρανία έγινε ο καταλύτης που μας βοήθησε να συνειδητοποιήσουμε τις προκλήσεις με τις οποίες είμαστε αντιμέτωποι». Ο πρόεδρος της Capital αναφέρθηκε στον ρόλο του LNG, εξηγώντας πως «υπήρξε μια τεράστια προσπάθεια για την αντικατάσταση του ρωσικού φυσικού αερίου με LNG, αφού συνειδητοποιήσαμε ότι το να έχουμε αγωγούς από έναν μόνο πάροχο είναι επισφάλεια και τελικά παγίδα. Γι’ αυτό προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο στη μεταφορά LNG, ακόμη και πριν από τη διακοπή της παροχής φυσικού αερίου που προκλήθηκε από τον πόλεμο». Οπως ανέφερε, η ναυτιλία «προσφέρει έναν αξιόπιστο, ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο μεταφοράς LNG», προσθέτοντας πως «είμαστε περήφανοι που η ελληνική ναυτιλία είναι σήμερα ηγετική δύναμη στη μεταφορά LNG. Σχεδόν ένα στα έξι πλοία μεταφοράς LNG που κατασκευάζονται σήμερα στον κόσμο θα παραδοθεί σε έλληνες πλοιοκτήτες. Η συνολική επένδυση στην κατασκευή νέων LNGC από έλληνες πλοιοκτήτες είναι περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια, 160 πλοία συνολικά, μια τεράστια επένδυση», σχολίασε ο πρόεδρος της Capital.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ