Συχνά λέμε πως οι πολιτικοί μπερδεύουν την ουσία με την επικοινωνία, όμως τις περισσότερες φορές το πρόβλημα είναι ότι δεν ασχολούνται όπως θα έπρεπε ούτε με την πρώτη ούτε με τη δεύτερη. Ξεχνούν ότι η επικοινωνία δεν αρχίζει και δεν τελειώνει σε όσα προγραμματίζει το επιτελείο τους, δεν είναι πάντα δεδομένη: αρκεί μια τυχαία φωτογραφία, μια απρόσεκτη φράση σε ένα τηλεοπτικό παράθυρο ή ένας απρόβλεπτος παράγοντας στη μέση ενός φεστιβάλ νεολαίας για να δημιουργηθούν εντυπώσεις που δεν σβήνουν εύκολα. Τα επικοινωνιακά λάθη συμβαίνουν συχνά είτε από υπερβολική σιγουριά είτε από άγνοια. Ακόμα και τις φορές που είναι αναπόφευκτα, είναι γραφτό τους να επαναλαμβάνονται όταν όλα γίνονται στο πόδι, χωρίς προσοχή και χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία. Στην Ελλάδα οι γκάφες δεν σταματούν ποτέ, γιατί τα πολιτικά κόμματα έχουν συνηθίσει να κοπιάρουν μια καλή ιδέα από το εξωτερικό, χωρίς να τη μελετούν πραγματικά. Αυτό που σίγουρα δεν έχουν μάθει ακόμη είναι πώς να αντιστρέφουν το κλίμα με το λιγότερο δυνατό κόστος.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ