Τις εξωστρεφείς ευκαιρίες που προσφέρουν για τις ελληνικές επιχειρήσεις επτά χώρες των ασιατικών αγορών με 4,5 δισ. καταναλωτές ανέδειξαν δύο ημερίδες που οργάνωσε αυτή την εβδομάδα το Ελληνο-Ασιατικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στο πλαίσιο δράσεων εξωστρέφειας και διεθνούς επιχειρηματικής δικτύωσης. Για τις ελληνικές εταιρείες, κλαδικές ευκαιρίες υπάρχουν στα καλλυντικά και φαρμακευτικά, στα αγροτικά προϊόντα, στα δομικά υλικά, στα ηλεκτρονικά και στην ψηφιακή τεχνολογία, στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, στον τουρισμό. Τονίστηκε επίσης η αναγκαιότητα κατοχύρωσης εμπορικού σήματος, έγκαιρης εξασφάλισης πιστοποιητικών, καινοτόμου marketing, αποδοχής και ενσωμάτωσης της ασιατικής κουλτούρας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ