Οι καθυστερήσεις και η διαχείριση των άδειων κυρίως «κουτιών» είναι δυο εφιάλτες που επιστρέφουν στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο, μαζί με την αναμενομένη αύξηση του εμπορίου ενόψει των εορτών στο τέλος του έτους.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ