Υπήρξε από τις εμβληματικότερες μορφές της νεότερης ελληνικής τέχνης. Αυθεντικός εκφραστής της επιστροφής προς τη λαϊκή παράδοση, την ελληνικότητα και το ορθόδοξο δόγμα, θέλησε να απαλλαγεί από τα καλλιτεχνικά ρεύματα της Δύσης. Ο λόγος για τον Φώτη Κόντογλου, στο έργο του οποίου, αλλά και στο αποτύπωμα που άφησε στις νεότερες γενιές, είναι αφιερωμένη η επετειακή έκθεση για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή που διοργανώνει το Ιδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ