Ζούμε σε μια εποχή όπου, ενώ ο πρωτογενής τομέας είναι ζωτικής σημασίας, όχι μόνο για την οικονομία της χώρας, αλλά και για την αυτάρκειά μας σε βασικά είδη, φαίνεται πως δεν του δίδεται η δέουσα προσοχή. Η Ελλάδα, στον τομέα του ελαιόλαδου, είναι αδύνατον να ακολουθήσει τις τεχνολογικές εξελίξεις του εξωτερικού με σκοπό να μειώσει το κόστος συγκομιδής και ελαιοποίησης λόγω του ανάγλυφου του εδάφους και του μικρού κλήρου. Θα ήταν, λοιπόν, επόμενο να δημιουργήσει μια μακροχρόνια στρατηγική επενδύοντας στις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής, ποικιλίας και γευστικού προφίλ, ώστε να μπορεί να εξάγει τα προϊόντα της με προστιθέμενη αξία, σε συσκευασμένη μορφή και όχι χύμα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ