Η είσοδος του φθινόπωρου συνάδει με την έναρξη της κούρσας η οποία εδώ και χρόνια αρχίζει την ίδια περίοδο ώστε να αναδειχθούν οι ταινίες οι οποίες θα απασχολήσουν τα βραβεία Οσκαρ που θα δοθούν τη χρονιά που ακολουθεί. Ολα τα μεγάλα φεστιβάλ από τα οποία συνήθως προκύπτουν αρκετές ταινίες που απασχολούν τα Οσκαρ έχουν ήδη διεξαχθεί, με τελευταίο εκείνο του Τορόντο, το οποίο έχει τρομερά δυναμικό χαρακτήρα γιατί εκεί γίνονται προβολές πάρα πολλών ταινιών που καθρεφτίζουν, λίγο ως πολύ, την υπάρχουσα κατάσταση και δημιουργούν κλίμα το οποίο ενδεχομένως να επηρεάζει τα μέλη της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Βεβαίως, στο τρίμηνο που ακολουθεί θα παιχτούν αρκετές ακόμα ταινίες, από τις οποίες αναμένεται να προκύψουν υποψηφιότητες στα Οσκαρ. Κανείς δεν μπορεί να μιλήσει με βεβαιότητα από τώρα ή να ξέρει τι ακριβώς να περιμένει από τη «Βαβυλώνα» του Ντάμιεν Σαζέλ («La La Land») με τους Μπραντ Πιτ, Μάργκο Ρόμπι ή τις προγραμματισμένες για διανομή μέσα στο 2022 συνέχειες ταινιών με μεγάλη απήχηση και οσκαρική παρουσία: το «Avatar: The Way of Water» του Τζέιμς Κάμερον ακολουθεί το «Avatar» (2009) του ιδίου και το «Black Panther: Wakanda Forever» του Ράιαν Κούγκλερ ακολουθεί το «Black Panther» (2018) επίσης του ιδίου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ