Μπορεί οι σχολικές μονάδες της χώρας να ξεκινούν κάθε Σεπτέμβρη από την ίδια χρονική αφετηρία και με το ίδιο τελετουργικό, τον αγιασμό στην αυλή, οι υπόλοιποι μήνες της χρονιάς, όμως, κυλούν πολύ διαφορετικά για εκπαιδευτικούς και μαθητές που βρίσκονται σε μέρη ακριτικά, όπως η Γαύδος, το Καστελλόριζο, η Ερείκουσα και ο Κυπρίνος Εβρου. Οπως περιγράφουν στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» καθηγητές, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί από τις εσχατιές της Ελλάδας, σε τέτοιες σχολικές δομές με ελάχιστα παιδιά, οι σχέσεις που αναπτύσσονται είναι πιο ισχυρές και η σχολική εμπειρία πιο εξατομικευμένη. Ομως, οι ελλείψεις σε υλικό, υποδομές και εξωσχολικές δραστηριότητες παίζουν τελικά καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη των παιδιών, ενώ το τελικό αποτέλεσμα της σχολικής ημέρας συχνά επηρεάζεται από τη δημιουργική διάθεση του ίδιου του διδάσκοντος.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ