Επειτα από δύο κύκλους αναταράξεων για την κυβέρνηση εντός του 2022 και τροχιάς σημαντικής δημοσκοπικής φθοράς, αρχικά την άνοιξη λόγω έκρηξης ακρίβειας στο ρεύμα, στα καύσιμα, σε βασικά αγαθά και έπειτα στις παρυφές του φθινοπώρου με αποκαλύψεις για τις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις, που παραμένουν υπό διερεύνηση πυροδοτώντας συγκρούσεις, στο Μαξίμου «διαβάζουν» τις τελευταίες εβδομάδες σημάδια… εξόδου από το δύσκολο περιβάλλον. Και ποντάροντας σε αυτή τη «σταθερή τάση αντιστροφής της δυσαρέσκειας» σπεύδουν να χτίσουν εκ νέου θετικό μομέντουμ, ώστε να διαμορφωθεί η καλύτερη δυνατή προεκλογική αφετηρία. Η προσοχή του επικοινωνιακού επιτελείου του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν είναι στραμμένη μόνο στα φανερά ή μυστικά γκάλοπ (στη μεγάλη εικόνα και κυρίως στα ψιλά γράμματα) αλλά επιπλέον παρακολουθείται στενά, με ερμηνευτική προσέγγιση, το κλίμα στα social media. Στην πορεία προς τις εθνικές κάλπες άλλωστε είναι και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτά που θα αποτελούν ένα από τα βασικά εργαλεία της πολιτικής «μάχης».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ