Στενά παρακολουθούν στο Μέγαρο Μαξίμου το πώς θα διαμορφωθούν οι τελικές λεπτομέρειες των αποφάσεων της ΕΕ στο νέο πακέτο κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας, στο οποίο προβλέπεται η επιβολή πλαφόν στις τιμές πώλησης του ρωσικού αργού πετρελαίου στις διεθνείς αγορές. Κάτι που εγείρει ανησυχίες για πιθανές επιπτώσεις στον ελληνικό κλάδο των μεταφορών και της ναυτιλίας. Από την κυβέρνηση εξηγούν στα «ΝΕΑ» ότι δεν έχουν καθοριστεί οι λεπτομέρειες και επομένως είναι δύσκολο να προσδιοριστούν οι επιπτώσεις, όμως σίγουρα μπαίνει μια πρόσθετη παράμετρος που δυσκολεύει τις μεταφορές. Ωστόσο η δική μας εφοπλιστική κοινότητα θεωρεί πως τελικά θα είναι διαχειρίσιμες οι επιπτώσεις. Για παράδειγμα, δεν έχει ακόμα καθοριστεί τι γίνεται με τα συμβόλαια που έχουν ήδη συναφθεί αλλά δεν έχουν ακόμα εκτελεστεί (Π.χ. συμβόλαιο για μεταφορά στις 5/12) ή πώς θα ελέγχεται η γνησιότητα πιστοποιητικών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ