Εκ πρώτης όψεως θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορους τους επισκέπτες της Σύγχρονης Πινακοθήκης του Μονάχου το ζωγραφικό τρίπτυχο που εμφανίστηκε πρόσφατα στις αίθουσές της. Απεικονίζει μια ομάδα γυμνών γυναικών ως αλληγορίες των τεσσάρων στοιχείων της φύσης: του αέρα, της γης, της φωτιάς και του νερού. Και πιθανόν να μην προκαλούσε τη μήνιν του σπουδαιότερου εν ζωή γερμανού ζωγράφου, του Γκέοργκ Μπάζελιτς, ο οποίος με επιστολή του ζητά την απόσυρση του έργου από τους εκθεσιακούς χώρους, αν δεν ήταν συνδεδεμένο με το ναζιστικό παρελθόν της χώρας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ