Το Τσάμπιονς Λιγκ επιβεβαιώνει και φέτος αυτό που μπορεί εύκολα να αντιληφθεί οποιοσδήποτε καθίσει να παρακολουθήσει αγώνες του. Οτι είναι το κορυφαίο αθλητικό προϊόν του πλανήτη.

Διότι μιλάμε για ποδόσφαιρο. Και μάλιστα ποδόσφαιρο πολύ υψηλού επιπέδου. Για μια διοργάνωση, στην οποία αγωνίζονται οι κορυφαίοι ποδοσφαιριστές του κόσμου ως μέλη των καλύτερων ομάδων του κόσμου. Και παίζουν μπάλα, όχι αστεία.

Οι αριθμοί αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα. Στον πρώτο γύρο της φετινής φάσης των ομίλων έγιναν 48 αγώνες και σημειώθηκαν 139 γκολ. Σε κάθε παιχνίδι, δηλαδή, ο θεατής ή τηλεθεατής έβλεπε να μπαίνουν τρία γκολ κατά μέσο όρο (2,9 για την ακρίβεια). Από αυτά τα 48 παιχνίδια μόνο τα δύο (2) έληξαν με το στείρο 0-0. Αντιθέτως είδαμε τέσσερις φορές να βγαίνει σκορ 4-1, άλλες τρεις το 4-0, δύο το 5-0, ενώ υπήρξαν και δύο αγώνες που έληξαν με σκορ 5-1 και 6-1 αντίστοιχα. Πραγματική

πανδαισία.

Κι αν τα γκολ και εν γένει το θέαμα είναι το πρώτο πράγμα που προσελκύει τον φίλαθλο, το δεύτερο είναι ο ανταγωνισμός. Φαβορί υπάρχουν, αλλά δεν δικαιολογούν όλα αυτό τον χαρακτηρισμό, δεδομένου ότι κάποια από τα αουτσάιντερ εμφανίζονται πιο αποτελεσματικά σε αυτή τη φάση. Στον Α’ όμιλο η εκπληκτική Νάπολι έχει προσπεράσει την περσινή φιναλίστ Λίβερπουλ. Στον Β’ όμιλο κάνει περίπατο η Μπριζ κι όχι η Ατλέτικο Μαδρίτης ή η Πόρτο που θα περίμενε κανείς. Στον Ε’ όμιλο των Μίλαν και Τσέλσι πρώτη είναι η Σάλτσμπουργκ. Και στον Η’ όμιλο η Μπενφίκα απειλεί σοβαρά να αφήσει έξω από τη συνέχεια τη Γιουβέντους.

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο για να αγαπήσει ο φίλαθλος μια διοργάνωση. Και να την αγκαλιάσει με όποιο όφελος αυτό συνεπάγεται για την απήχηση και την εμπορικότητά της. Το Τσάμπιονς Λιγκ (αλλά και οι κορυφαίες ευρωπαϊκές λίγκες) έχουν δείξει τον δρόμο. Και το παράδειγμά τους είναι εκεί για να το ακολουθήσουν όλοι όσοι θέλουν να δημιουργήσουν ένα πετυχημένο αθλητικό προϊόν.