«Λίφτινγκ» στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων δρομολογεί η ΑΑΔΕ με τη βοήθεια του Ταμείου Ανάκαμψης. Με τις αλλαγές που σχεδιάζονται όλες οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ θα ενταχθούν στο σύστημα εξυπηρέτησης φορολογουμένων, θα υπάρξει βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και ευκολία στη χρήση των εφαρμογών που απευθύνονται προς αυτούς μέσα από τη χρήση επιπρόσθετων σύγχρονων ψηφιακών καναλιών (web, social, chatbot, agent chat), καθώς και αποσυμφόρηση του υπάρχοντος τηλεφωνικού κέντρου (call center). Επίσης θα δημιουργηθεί κεντρική διαχείριση των συναντήσεων των πολιτών με τις φορολογικές υπηρεσίες που θα οδηγήσουν στην αποσυμφόρηση των υπηρεσιών. Ο σχεδιασμός προβλέπει ακόμη μια κεντρική και επικαιροποιήσιμη βάση δεδομένων για την άμεση και με όσο το δυνατόν πιο αυτοματοποιημένη ενημέρωση των πολιτών για νέες νομοθετικές διατάξεις και υπηρεσίες.