Το τέλος της επιδότησης του ντίζελ κίνησης έφερε οικονομικό… πονοκέφαλο στους ιδιοκτήτες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, που πλέον βάζουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για το φουλάρισμα ακόμη και από τους ιδιοκτήτες μοντέλων βενζίνης. Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν χτυπήσει και πάλι «κόκκινο», και οι ιδιοκτήτες των ντίζελ μοντέλων, μετά τη λήξη της επιδότησης, διαπιστώνουν ότι τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ τους δεν αποτελούν μια… όαση και πλέον πληρώνουν αδρά το φουλάρισμά τους! Είναι χαρακτηριστικό ότι το γέμισμα του ρεζερβουάρ ενός ντίζελ αυτοκινήτου, μετά τη λήξη της επιδότησης από το κράτος που συγκρατούσε την τιμή του ντίζελ κίνησης σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε σχέση με τη βενζίνη, χθες, για πρώτη φορά προσπέρασε την τιμή της βενζίνης! Συγκεκριμένα και με γνώμονα ότι μέχρι χθες η μέση τιμή του ντίζελ πανελλαδικώς ήταν στα 2,02 ευρώ/λίτρο, το κόστος για το γέμισμα ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος – με ρεζερβουάρ 60 λίτρων – έχει σκαρφαλώσει στα 121,2 ευρώ! Οταν πριν από έναν μήνα οι ιδιοκτήτες είχαν τη δυνατότητα να βρουν βενζινάδικο με το λίτρο του ντίζελ να κοστίζει 1,75 ευρώ και το φουλάρισμα να μην ξεπερνά τα 105 ευρώ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ