Με την προβολή της πρεμιέρας, την Πέμπτη το βράδυ, επιβεβαιώθηκε αυτό που λεγόταν από στόμα σε στόμα για το «Maestro», τη νέα σειρά του Mega, σε σκηνοθεσία Χριστόφορου Παπακαλιάτη: ότι θα χτυπήσει την απόλυτη νίκη στην τηλεθέαση. Με ποσοστό 34,2% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 31,4% στο σύνολο του κοινού επιβεβαίωσε τη μεγάλη προσμονή των τηλεθεατών για την επιστροφή του ταλαντούχου δημιουργού στην ελληνική τηλεόραση. Στις γυναίκες 25-44, η σειρά σημείωσε το εντυπωσιακό ποσοστό 42%. Το «Maestro» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1,2 εκατομμύριο τηλεθεατές, με την κάλυψη να ξεπερνά τα 2,3 εκατομμύρια.

Τα νούμερα αυτά αντιστοιχούν στο ενδιαφέρον του κοινού για μια σειρά που γυρίζεται με κινηματογραφικούς όρους, με αισθητική νέας εποχής για την τηλεόραση, με ολοκληρωμένους χαρακτήρες (εντυπωσιακοί οι ηθοποιοί που εμφανίστηκαν, όπως και η Χάρις Αλεξίου) και «αιχμές» για τα κοινωνικά θέματα που θίγει – πρωτίστως για τη σχέση δύο ανθρώπων με μεγάλη διαφορά ηλικίας, αλλά και για την ενδοοικογενειακή κακοποίηση. Οι εντυπώσεις αυτές πέρασαν και στα social media, όπου αναρτήθηκαν χιλιάδες διθυραμβικά σχόλια. Στα social media του MEGA η σειρά είχε συνολική απήχηση σχεδόν 6,5 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες, ενώ το #Maestro (χάσταγκ) ήταν στα πρώτα trends του ελληνικού Twitter πριν ακόμα ξεκινήσει η μετάδοση, ενώ ανέβηκε στην κορυφή των trends καθ’ όλη τη διάρκεια του επεισοδίου, ξεπερνώντας τα 15.000 tweets. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το πρώτο επεισόδιο ανέβηκε στο megatv.com και θα είναι διαθέσιμο για 13 ημέρες. Σε λιγότερες από 10 ώρες, το έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 100.000 χρήστες.

Μετά το τέλος του επεισοδίου, ανέβηκε στο megatv.com και στα Spotify, Apple και Google podcasts το «Maestro» Podcast με τη συζήτηση του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και της συμπρωταγωνίστριάς του Κλέλιας Ανδριολάτου για όσα συνέβησαν στα γυρίσματα του πρώτου επεισοδίου της σειράς. Το πρώτο podcast, στις πρώτες ώρες της ανάρτησής του, είχε περισσότερες από 30.000 μοναδικές ακροάσεις και βρίσκεται ήδη στην κορυφή των Apple και Google podcasts αλλά και στα πρώτα trends του Spotify.